Se inte så jävla nöjd ut för att du sänkt nåra Wallenbergare...

Lördagen kom och med den ett ganska så dött Grimslöv, fanns inte mycke mer o göra för det gamla radarparet Länken (jag då...om du fattar) och ironchef Ponta än o styra upp en rätt rimligt myndig middag bestående utav fint potatismos och mustiga wallenbergare.

Sagt o gjort, en viss gay-känsla infann sig dock när vi lagade mat till tonerna av Jan Johansen...men trygga i vår maskulinitet som vi är så vispade vi på....resultatet ? En skaplig käft fylld av kvalité.


Nu sitter väl du som ett jävla frågetecken undrar " men va fan hände med fredagen då Länken ? "

Jo..om du lugnar ner dig en ett par hekto kanske jag kommer till det. Fredagen bestod av en snabb frisering i Vislanda som min morsa kirrade, (tack mor) sen brändes det iväg till Grimman där det blev sällskapsspel.....självklart dominerades tillställningen av mig,ponta och vår lagkamrat Hagdahl.

Synd bara att nån berusad norrköpingsbo skulle hälla vin över hela jävla lokalen o sitta o bräka...

Jaja, det var helgen det...imorn blire till o trycka upp en söndag i käften och vänta in farbror måndag.

Tills nästa gång : Lita inte på en hamnarbetare, han har troligen håriga knogar.

Godnatt - Jag älskar er / LÄnKen

Kommentarer
Postat av: John

"En skaplig käft fylld av kvalité" Klockren!

2009-11-23 @ 07:58:32
Postat av: el ponto

hahaha skrattar som fan åt den med

2009-11-27 @ 14:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0