PR kampanjer och game night!

Ja, vafan mycket snack och lite verkstad utmynnade i en stabil brainstorming och affisch skapande från ponta och länken så nu kan hela skolan "njuta" av våra mycket stylish poetiska reklam affischer för denna fantastiska blogg.
Men tro inte kommitten fått nog av en affischerings runda nejdå vi styr upp game night och domminerade självklart i allt trots en förlust i "geni" men helt orimliga frågor ges ansvaret för detta.

Om man i sinna fulla jävla sinnen tror att "vad gör en circusartist med bollar i luften?" och "nämn en komiker jävel som tolkar edit piaf" är jämnlika frågor så kan man analt införa fulla skaftet på en piasavakvast och sopa rent en grusplan.

nu läggs kvarstående energi på övriga programpunkter som är i görningen och en maskerad som skall domineras till fullo.

Kvällen avslutades ganska självklart med några av Nordmans bästa hits, jodå.

BE MIG SÅ STANNAR JAG KVAR! även om jag egentligen går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: jag

dä intä saannnttt!

2009-11-14 @ 02:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0