Have no fear, Öhla is here!

Tjenare!

Vem är jag? Jo, det ska jag fan ta och berätta för er. Jag har många namn, men här på bloggen kommer ni lära känna mig som Öhla. Jag går också på denna jävla folkhögskolan och har vetat om den här bloggen i stort sett sedan den skapades men har inte tagit tummen ur röven och skrivit något inlägg. Det jag kan erbjuda er är mina visdomsord och minst en gång i veckan kommer ni få ett sådant levererat långt in i käften.

Detta leder mig utsökt till veckans visdomsord (ett klassiskt som gått runt här på skolan ett tag):

Är du fet? Tänk om.


Hej på er / Öhla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Knasgubben!

2009-11-25 @ 11:34:18
Postat av: Jag o jag

haha välkommen ombord!

2009-11-25 @ 20:48:48
Postat av: Mamma Öhlund

Tänker som fan!

2009-11-26 @ 08:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0