Vi drar ut i krig - Fotboll i Falkenberg

Hej

Idag (tisdag) beger sig Grimslöv folkhögskolas herr och damlag till Falkenberg för att spela fotboll,kicka läder,lattja me trasan,joxa med klotet, ja va fan ni nu vill kalla det,,,

När jag (Länken) skriver detta inlägget har jag precis vart o duschat med Snake, idag tog vi med oss musik, svenska godbitar blev det. Inte helt fel med "Gyllene" skor medans man duschar.

Tillbaks till allvaret.

Min väska är packad gott folk, 3 bananer,1 paket dextrosol,1 energidryck,1 flaska Chi-san,handduk,hygenartiklar och samt fotbollsutrustning.

Vi har inte tränat så mycke,men vi i herrlaget har iaf lovat varandra att INGEN viker ner sig och att vi ger 100 %. Vi kommer helt enkelt spela grisfotboll o leva på motståndarnas misstag.


Det enda jag begär av dig Grimslöv, det är....Glöm aldrig oss, glöm aldrig oss som styrde vår resa mot Falkenberg och gav allt vi hade. Glöm inte oss som fortfarande trodde på mirakel.

En drömmare är inte dummare än en som slutat tro.

Jag älskar er / LÄnken

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände? fett tråkig blogg!



var är nivån pojkar..

2009-12-02 @ 14:59:30
Postat av: Björn

det där om duschen lät inte alls bögigt...

2010-01-12 @ 18:12:54
Postat av: Anonym

Björn lyssna på ditt namn, "bög" så kanske inte ska öppna din äckliga mun nästa gång.. Puss och kram:)

2010-11-13 @ 02:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0