Öhla säger:

Hej på er!

Som vanligt står bloggen fortfarande still då mina kära kollegor är inkompetenta jävla slapptaskar som finner t.ex. skolarbeten, musik, träning, tofflande med flickvänner/vänner över telefon och fisting mer intressant än bloggen.

Men ta det lugnt! Öhla är en pålitlig man som ställer upp i vått & torrt till skillnad från slackers vars medlemsstatus borde diskuteras. Är man med i Kommitten så är man jävlar i mig med i Kommitten!

För mig leker livet och jag ser ett slut på höstterminen då jag slutar redan på fredag eftersom jag skall på skidresa v.51. 4 veckors jullov sitter som en nybakad Widén-prilla i käften, vilket jag förtjänar då jag faktiskt levererar när jag ska och lite till här på bloggen!

Veckans visdomsord är någonting som jag tycker att ni skall bära med mig nu när det idkas jul och familj samt nära vänner är samlade i vinterns nästan deprimerande mörka grepp!

Veckans visdomsord: Händer det ibland att du inte hör vad folk säger? Lyssna då förhelvete det kan vara viktigt!

MvH Öhla, din tomte på julafton!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att du håller ställningarna.. För det händer ju aldrig att du tränar eller "tofflar" för flickvännen över telefon ;)

2009-12-09 @ 10:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0